2013. február 22., péntek

Táncruha - a melltartó

Ígértem egy képet a már elkészült melltartómról, úgyhogy íme;




Az istennek sem bírtam elforgatni, úgyhogy nyissátok meg külön és úgy forgassátok el (nekem a gépemen normális szögben van, de hát itt meg nem). Szerintem első próbálkozásnak nem is olyan rossz ez, pláne hogy mindent kézzel varrtam rajta (igen, azt a sok kis érmét is, de még a mintás anyagot is). Hátul keresztpántos, ezt annyira nem lehet látni, de a versenyen biztos fog rólam kép készülni és akkor majd magamon is megmutatom az egész kosztümöt. Egyébként hihetetlenül kényelmes, tényleg jól tart, csak a láncok szörnyen hidegek, mikor felveszem :D Az övnek is neki fogok lassan állni, de most muszáj pihennem, mert megint lázas vagyok és a versenyig jó lenne meggyógyulnom :S

1 megjegyzés:

  1. Ez egyszerűen szuper, gyönyörű lett :)
    Mostanában elkapott a láz, és bújom az útmutatókat, de hogy pl. egy melltartónak egyáltalán hogyan kéne nekiállni... hát arról még gőzöm sincs, maradok egyelőre az ékszereknél. Szóval tényleg le vagyok nyűgözve :) tettél fel képet az övről is?

    VálaszTörlés