2013. február 4., hétfő

30 nap Gothoknak - 9. rész

Melyik zenét nem kedveled?

Pár évvel ezelőtt biztos csípőből rávágtam volna vagy fél tucat műfajt, amit ki nem állhatok, mostanra viszont sokféle egyéb stílusú zenét is meghallgatok. Ez igazából két részből tevődik össze. Egyrészt magamtól is elkezdtem érdeklődni a különféle zenék iránt, másrészt mivel gótikus hastáncolok, néha igen csak furcsa, már-már zajszerű izéket hallgatunk. Természetesen nálam még mindig a metal az alap, de nem zárkózom el teljesen ismeretlen, újszerű zenék elől sem. Igazság szerint a zajszerű bigyuszokat már a gótikus hastánc előtt is hallgattam, mert kb. 6 éve a törzsi fúziós hastánc szerelmese vagyok, ott meg aztán olyan groteszk dolgokra táncolnak a népek, hogy azt tényleg emészteni kell egy darabig. Ennek ellenére én megszerettem őket, és szép lassan egyre több új előadó és zenekar lopta be magát a szívembe. Nem mondom, hogy mindüket tudom bármikor hallgatni - némelyikhez kell egy adott hangulat, de ha az meg van, akkor nagyon jól tud esni az a zene. Szóval jelenleg jóformán minden jöhet, egyes egyedül a "kihányom a belem és megeszem vacsorára" jellegű zenének csúfolt förmedvényeket nem képes bevenni a gyomrom. Nem és nem. Annyi mindennel megbarátkoztam már, nyitottam az új, szokatlan dolgokra, de nem, nem tudok megbarátkozni a hörgős metallal. Ahol csak kellemes fűszerként van jelen a hörgés, ott még elfogadom, na de hogy egy egész albumon keresztül azt kell hallgassam, ahogy egy abberált állat felkrákogja a belső szerveit, hát azért álljon meg a menet, mindennek van határa! :D Régen nagy harcokat vívtam Viktorral, mert ő szerette ezeket a "zenéket", és volt oly kedves a jelenlétemben hallgatni őket, de szerencsére mára már leszokóban van róla. Találtunk egy mindkettőnk számára kellemes köztes megoldást - trash metal. Az ordítozós-kiabálós zenét mindketten szeretjük, így zömében ez szokott bömbölni a kocsinkban (igaz, Réka? Metááál kocsi :D). Szóval a fenti példát leszámítva minden jöhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése