2013. január 6., vasárnap

Az elmúlt év felfedezései - negyedik, egyben utolsó rész

Ez igazából nem is annyira felfedezés, hiszen mindig is tisztában voltam vele. Inkább csak annak szeretnék "hangot adni", hogy habár sok nehézségünk akadt 2012-ben és voltak lélekpróbáló napjaink, mégis ugyanolyan hévvel szeretjük egymást Viktorral, mint eddig. Lassan 7 és fél éve együtt vagyunk, abból több, mint öt hónapja házasok is. Azt hiszem ennyi idő alatt már megszoktam, hogy Körmendi lettem :) Boldog vagyok, hogy hozzámehettem ahhoz a férfihoz, aki az igaz szerelmem, aki az első és egyetlen párom ebben az életben, és hogy történhetett velünk, vagy a családunkkal akármilyen probléma, ez nem emelt gátat közénk. Mindent együtt megoldottunk, mindenen átvergődtük magunkat és nem hagytuk, hogy bármi is kikezdje a kapcsolatunkat. Büszkeséggel vegyes meghatottság lesz úrrá rajtam, mikor a baráti társaságunkból a mai napig is megjegyzik milyen szép pár vagyunk és hogy milyen szerencsések vagyunk, amiért szinte gyermekéveinkben már egymásra is találtunk. Mint ahogy az elmúlt hét és fél évben, úgy az elmúlt 2012-es évben is megbecsültem Viktort és az ő szerelmét irántam, s igyekeztem mindezt ugyanazzal a tiszta, őszinte szerelemmel viszonozni. Nagyon remélem, hogy még sok-sok szép, közös évünk lesz együtt, ahol Viktor kedvére bosszanthat a fárasztó poénjaival és a piszkálódásaival, én pedig továbbra is letámadhatom őt a szerelem-rohamaimmal, vagy rácsaphatok a kezére, mikor kóstolót próbál lopni a készülő ebédből :)

2 megjegyzés: