2013. január 24., csütörtök

30 nap Gothoknak - 8. rész

Mi volt a legjobb és legrosszabb tapasztalatod a "nem-Gothokkal"?

Lehet, hogy furcsa lesz, de így a hosszú évek távlatából nem tudok felidézni egyetlen konkrét emléket sem, ami kifejezetten pozitívan, vagy negatívan érintett volna a nem-goth emberek részéről. Persze nyilván velem is előfordult, hogy kaptam néhány beszólást, meg fantáziátlan, gagyi gúnyneveket, de összességében úgy érzem, hogy egész goth pályafutásom alatt az emberek inkább igyekeztek kerülni engem és nem adtak hangot a véleményüknek. Zömében az a tapasztalatom, hogy habár észrevettek (nem volt nehéz kiszúrni a tömegben), a méricskélő bámuláson és a néhány felszaladó szemöldökön kívül nem kaptam keményebb sértegetéseket. Azoknak pedig nem tulajdonítok különösebb jelentőséget, mikor a jómunkásember-jellegű rohamparasztok kötözködtek velem, vagy mikor senki nem akart leülni mellém a buszon. Előbbinél csupán sóhajtottam magamban, a másodiknál pedig még jól is jött ki a dolog, mert jobb szeretek egyedül utazgatni, ahol senki nem tolakszik be az intim szférámba. Szerintem ilyesmik mindenkivel előfordulnak, de senki nem törődik velük. Bennem sem hagytak maradandó nyomot :) Ami a pozitív oldalt illeti, nos, erre is volt párszor példa. Legtöbbször az egész megjelenésemet dicsérték, a harmóniát, ami rám jellemző, a hajamat, a bőröm fehérségét, a sminkem pedig különösen nagy népszerűségnek örvendett a héves utazásaim során. Meg sem tudnám számlálni hányszor lépett oda hozzám egy-egy hölgy, hogy kifejezze tetszését a sminkemmel kapcsolatban. Emlékszem eleinte mindegyikük a távolból méregetett, ahogy mások is, majd a végállomáshoz közeledve összeszedték a bátorságukat és megszólítottak. Mai napig nem értem egyébként, hogy miért kell tőlem ennyire félni, nem harapok :D Csak azért, mert nem vigyorgom végig a 45 perces utat Budapestre és nem kezdek élénk diskurzusba a velem szemben ülő utastárssal még nem biztos, hogy marcona mufurc vagyok :) Szóval kaptam én is hideget-meleget, de hát ez a goth élet velejárója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése