2012. október 14., vasárnap

Viktor újabb szösszenetei

Kisebb idő elteltével újra itt volnék. Hihetetlen egyébként, hogy mennyi mindenről szeretnék írni, és mennyire nincs rá sosem időm! Vagyis ez így nem teljesen fedi a valóságot - időm volna, csak rosszul osztom be. Így lehetséges az, hogy mostanában ritkábban írok, de kárpótlásul most ismét olvashattok párat az én drága férjem legújabb agyzsibbasztó baromságaiból - mert ahogy a mottóm szól; ne csak nekem fájjon. :P


"Viktor éppen a Twisted Sister Stay Hungry című dalát dúdolgatta
Én: - Nahát, drágám, ezt nagyon szép tisztán énekelted!
Viktor: - Igen, mert tegnap fürödtem."


"Épp rakott krumplit készítettem Viktor módra (baconnal, hagymával megspékelve), és rendesen beindult tőle a nyálelválasztásom.
Én: - Hú, drágám, ez isteni finom lesz, már csöpög a nyálam!
Viktor: - Picúrkám, amikor azt kértem, hogy jó szaftos legyen, nem erre értettem."


"Vacsora előtt még éppen a Sims-szel játszottam, de Viktor unszolására már kilépni készültem.
Én: - Elmentem és utána ehetünk.
Viktor: - Miért, hova mész?"

"Egy piszkálódásunk alkalmával;
Viktor: - Kis picúr vagy!
Én: - Nem igaz!
Viktor: - Fanszőrzet???"


Ez az utolsó pedig olyan friss, hogy kb. fél perce nyögte be ez a drága ember :D

"Épp egy lövöldözős játékkal játszik, amikor hirtelen megölik.
- Hogy szakadjon le a heréd!"

3 megjegyzés: