2012. szeptember 26., szerda

30 day challenge - Második nap

Öt dolog a kívánság listádról:

Hát ez bizony nehéz kérdés, mert sosem szoktam kívánság listát összeállítani, mindig spontán módon szúrok ki dolgokat, amiket szeretnék, s legtöbbször azokat egyből be is tudom szerezni. Azért most biztos sikerül előkaparnom az emlékezetemből öt olyasmit, amire már régóta vágyom.

1; beszerezni egy igazi vaddisznósörte hajkefét

2; venni végre egy normális palacsintasütőt

3; egy hajsütővas megvásárlása - néha olyan jó lenne laza hullámokkal feldobni a hajam :)

4; venni egy nagy szőnyeget a nappaliba

5; beszerezni az összes Milla és Sugar, illetve Fairy Oak kötetet - ezek még jó ideig el fognak tartani, mivel az első nagyon hosszú sorozat és fél évenként jön ki egy újabb könyv, a Fairy Oakra meg legalább egy évet kell várni, de annak már hamarosan vége lesz - már az utolsó kötetét várom :(



Hát ennyi lenne most így hirtelenjében az én kis kívánságlistám. Ha jobban elgondolkodtam volna, biztos eszembe ötlött volna még jó pár dolog, de most inkább spontán írogattam :)

2 megjegyzés:

  1. Júj, ezek nagyon jók, ezeket a játékokat én is szeretem :) lehet én is megcsinálom ha nem gond kedvet kaptam rá :)

    VálaszTörlés
  2. Persze, csak nyugodtan, szerintem is nagyon jók :)

    VálaszTörlés