2012. június 10., vasárnap

Sminkverseny


Mindig is imádtam sminkelni. Igazi nőies nő vagyok, élek-halok a különféle pipere holmikért, a drogériák smink pultjait ha csak tehetem megnézegetem, felmérem a kínálatot, meglesem mik a legfrissebb újdonságok. Az ember talán nem is gondolná, hogy egy magam fajta sötét stílusú, "darkos" nőszemély mit kedvel ebben a témában annyira, de szerintem a kettő nem zárja ki egymást. Azért, mert kedvelem a metal zenét, és mert a ruhatáram 90%-át fekete ruhák képezik még lehetek csinos, nőies, és legfőképpen ápolt, elegáns. Nekem a nőiességhez hozzá tartozik az ízléses smink is, ami az én esetemben nem csak a feketére maszatolt pandamaci szemeket jelenti. Nagy tévedésben élnek azok, akik azt hiszik, hogy a "darkosabb" oldal képviselői csupán egy szűk szépészeti repertoárral rendelkeznek, ugyanis erre én vagyok az élő ellenpélda. Nincs ugyan több tonnányi márkás sminkem és nem is tanultam soha az egészet, de mivel minden téren az igényességre törekszem, ezért a sminkelésben is fejlődtem. Lelkes rajongója vagyok az úgynevezett "beauty blogoknak", ahol szájtátva gyönyörködöm a nálamnál jóval profibb alkotók műveiben. Én ezzel szemben teljes mértékig amatőr vagyok, a sminkelést hobbiszinten művelem, habár nálam szinte minden egyes hobbi egyet jelent a művészettel. Most éreztem úgy, hogy talán vagyok annyira ügyes és gyakorlott, hogy benevezzek egy amatőr sminkes versenyre, melyet Aviana Rahl hirdetett meg. A blogoldalán bővebben lehet olvasni a megmérettetésről, én kíváncsian várom az egészet akár bekerülök, akár nem. Ha bekerülök, akkor nyilván a versenyszellem és a bizonyítási vágy fog tombolni bennem, ha pedig nem, akkor izgatottan fogom lesni, hogy vajon a szerencsés továbbjutók mit alkottak. Igazság szerint nem is a nyereményre hajtok, inkább ki szeretném magam próbálni egy komolyabb dologban, mint amilyen ez a verseny. Persze nyilván nagyon szép a díj is, és bárki örömmel megkaparintaná, de azt hiszem nem ez lenne az egyetlen ajándék, amivel minden egyes versenyző gyarapodna, hiszen rengeteg tapasztalattal, tanáccsal, élménnyel gazdagodnánk. Kíváncsian várom a fejleményeket. Addig is itt van az a két kép, amivel beneveztem (alkalmi/party smink), aztán drukkoljatok, hátha sikerrel járok :)





4 megjegyzés: