2012. május 12., szombat

Egy újabb élő baba

Ismét rábukkantam egy baba-kinézetű leányzóra, de ezúttal kellemesen csalódtam. Az előző brutális eset után ez a hölgyemény kész felüdülés, sokkal normálisabban, elfogadhatóbban néz ki, mint ukrán társa. A lentebbi képeken Dakota Rose látható, aki anno fiatalabb korában emo modellként tevékenykedett testvérével, a szintén híres Kiki Kanniballal. Be kell valljam, a mostani kinézete sokkal jobban tetszik, és kifejezetten esztétikusnak is találom. Mindig is szerettem a baba szerű szépségeket, és ez a lány a tökéletes példája. Nem esett túlzásokba, bár azért a szem itt is nagyon hangsúlyos, de valahogy mégis sokkal jobb, mint az előző bejegyzés Barbie babája. Ő inkább egy porcelán babára, vagy BJD babára emlékeztet, és az ilyen szépséget kifejezetten szeretem. Örülök, hogy áttért erre a stílusra, mert ez az emo/scene dolog nagyon durva volt az ő bájos arcához. Szóval íme egy példa arra, hogy a babás külsőt lehet ésszel is csinálni

.










2 megjegyzés:

  1. Nekem is rögtön a BJDk ugrottak be ahogy megláttam a leányzót!:) Olyan kis aranyos.

    VálaszTörlés
  2. Valóban nagyon bájos, jól áll neki ez a külső :)

    VálaszTörlés