2012. április 15., vasárnap

Pottermore!!!!

Végre felregisztráltam a Pottermore-ra! Annnnnnnyira jó, hogy azt elmondani nem tudom, tisztára be vagyok tőle zsongva :D Eszméletlenül izgalmas beleképzelni magam a történetbe - van már saját varázspálcám (tizenkettő és negyed hüvelyk, körtefa főnixtoll maggal, elég rugalmas), és a Teszlek Süveg a Hugrabug házba osztott be. Habár mindig is szerettem a Griffendélt, tudtam, hogy a tulajdonságaim alapján kedves, békés, jólelkű hugrabugos lennék, úgyhogy be is jött a jóslatom. Eddig megfőztem az első bájitalomat, ami egyébként nagyon klassz, közben arany galleonokat gyűjtök, meg csokibéka kártyákat, és rengeteg mindent felfedezek, ami nincs leírva a könyvben. Jó angol gyakorlás is egyben :) Most megyek is vissza, nehogy kidobjon a játék, de majd még írok erről, ha lesz valami érdekes.

3 megjegyzés: