2012. április 22., vasárnap

7 fő bűn TAG



Ez az éjszaka úgy látszik a sminkes TAG-okról szól, de most olyan jó ilyeneket töltögetni :) Ezt már több helyen is láttam, gondoltam én is kitöltöm.

1. Fösvénység - Mi a legolcsóbb sminkterméked?
Ejha, nehéz kérdés. Talán egy 200 Ft-os Need me bordós-lilás csillámos lakk, amit egy száz forintos boltban vettem.

2. Harag - Melyik sminktermék okozta neked a legtöbb bosszúságot?
Körömlakk!!! Nekem az nem megy szépen :D

3. Torkosság - Melyik kozmetikumodnak/sminktermékednek van a legjobb íze?
Jelenleg az Avonból van egy fincsi feketeribizlis ízű golyós szájfényem, annak egész jó íze és illata is van.

4. Restség - Melyik sminkterméket / mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból?
Az alapozót, bár nem feltétlenül lustaságból, szimplán csak nem érzem szükségét minden nap használni, lévén egészen szép bőröm van, akkor meg minek fedjem el?

5. Kevélység - Melyik sminkterméktől érzed magad a legmagabiztosabbnak?
Egy szép, mélybordó rúzstól :)

6. Bujaság - Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet?
Egyértelműen egy jól választott, szolid, mégis férfias illatú parfüm.

7. Irigység - Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben?
Egy "ezerszínű" palettát, amiből aztán kedvemre válogathatnék és kísérletezhetnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése