2012. március 3., szombat

Fairy Oak - Shirley varázslatos napjai



Végre elkezdtem olvasni az én legdrágább könyvsorozatom, a Fairy Oak következő részét. Jó ideje ott pihent már a polcomon, mivel volt egy kis időszak, mikor nem nagyon volt kedvem olvasni, de most újult érdeklődéssel falom a könyveket, köztük Shirley varázslatos napjait is. Még ugyan csak a negyedénél tartok, de máris érzem, hogy megint magával ragad az a varázslatos, csodákkal teli világ, ahová oly szívesen tértem vissza régebben is. Én nem is tudom, hogy volt-e valaha olyan könyv, amit ennyire imádtam volna, mint a Fairy Oak-ot. Hm, talán a Harry Potter, de arra inkább azt mondom, hogy másként szeretem. Mind a kettő iránt intenzív szeretetet táplálok, de különbözőket. A Fairy Oak maga a bűbájosság. Éreztem, rögtön az első fejezet elolvasása után, hogy megint magába szippant az a bájos kis falu a virágokkal felfuttatott házaival, az illatos péksüteményeivel és a gyermeki játékosságával. Vicces, mert a könyvben pont kitavaszodik, csakúgy, mint a való életben :) Mikor az írónő éppen azt ecseteli, hogy milyen változások történnek a természetben, hogy a levegő megtelik virág és esőillattal, hogy langyos szellő lengedez a házak között, hogy a napfény egyre több meleget ad, akkor én is pontosan ugyanezeket érzem, miközben olvasok. Fantasztikus érzés. Ez a könyv tényleg varázsol. Felmelegíti az ember szívét, mosolyt csal az arcra, örömet csempész az életbe. Nem igazán tudom szavakkal leírni, hogy milyen jó hatással van a lelkem világára ez a könyv, de talán a rajongásom iránta nagyjából érezteti mindezt. Alig várom, hogy újra visszatérhessek Vaníliához és Pervinkához, meg a többiekhez :) Ja, egyébként a Percy Jackson-t is kiolvastam közben, és az is szokásához híven remek volt. Sajnos abból már csak egy könyv van hátra, és már előre látom, hogy nagyon fog hiányozni az a történet is, de hát egyszer minden jónak vége van. A Fairy Oak-ból is már csak 2 kötet van hátra, Flox története és egy záró rész. Nehéz lesz a búcsú, az biztos, de most még korai erre gondolni, hiszen messze van még a befejezés. Addig is kiélvezem Fairy Oak minden egyes részletét, és igyekszem magamba szívni mindazt a boldogságot, amit ez a bájos történet magából adhat.

3 megjegyzés:

  1. Teljesen átérzem amit írtál =) Ugyanezek az érzések ragadtak magukkal engem is akkor mikor olvashattam =)

    VálaszTörlés
  2. Egyszer mindenképp el kell olvasnom ezt a Fairy Oak sorozatot, annyi szépet és jót írtál róla!

    VálaszTörlés