2011. december 29., csütörtök

R.I.P. JeniViva

Miközben hastáncos videókat böngészgettem a youtube-on, rábukkantam az egyik kedvencem, JeniViva egyik számomra ismeretlen videójára. Nagyon boldog voltam, mert mindig is imádtam az előadásait, és ez egy olyan videó volt, amit eddig nem láttam, de aztán elolvastam az egyik kommentet, és hirtelen még a lélegzetem is megakadt egy pillanatra. A komment csupán ennyiből állt "R.I.P. JeniViva". Nem akartam hinni a szememnek. Aztán mikor jobban utána néztem, sajnos megerősödött a balsejtelmem, miszerint a világ egyik leggyönyörűbb, legtehetségesebb hastáncosa eltávozott közülünk. Most ugyanannyira le vagyok döbbenve, mint mikor a Manowar dobosának, Chris Columbusnak (nyugodjék békében) halálhírét megtudtam. Egyiküket sem ismertem, soha semmi közöm nem volt hozzájuk, mégis mélységesen lesújt a távozásuk ténye. Ismét egy nagyszerű emberrel lett szegényebb a világ, ismét eltávozott közülünk egy csodálatos művész. JeniViva egy ittas vezetőnek vált az áldozatává, 32 évesen hunyt el.
Valahogy olyan furcsa... mikor az ember nézegeti a videóit, elmerül a táncában, valahogy nem tudja elképzelni, hogy ő egyszer nem lesz, vagy hogy ilyen hirtelen megy el közülünk. Nekem is nehéz már úgy nézni az előadásait, hogy ő már nincs. Nézem ezt a káprázatosan szép, tökéletes technikájú, mély érzésű és kreatív nőt, amint szinte varázsol a színpadon, s rá kell döbbennem, hogy már nincs velünk. Olyan hamar, olyan hirtelen veszítünk el csodás embereket. Az ember nem is gondolná...
Ez úton is őszinte részvétem JeniViváért, nyugodjék békében. Emlékéül álljon itt pár kép és egy videó róla.










3 megjegyzés:

  1. Csodás nő volt, álomszép mozgással! *.*
    Emlékszem, engem anno a Type O Negative frontemberének, Peter Steele halála ért engem hidegzuhanyként.
    Akkor épp csak hogy felfedeztem magamnak a bandát, és máris azzal kellett szembesülnöm, hogy a mély baritonú énekes már nincs is az élők sorában...

    VálaszTörlés