2011. augusztus 23., kedd

Comic con 2011

Valamelyik nap nézegettük Viktorral az idei Comic con-os képeket, amiket amúgy ő ajánlott nekem. Személy szerint nagyon érdekesnek, kreatívnak és szórakoztatónak tartom ezt a beöltözősdit, csak valahogy kis hazánkban ez sem úgy valósul meg, ahogy azt az ember elképzelné. A hazai felhozatal (amelyekről képeket láttam a neten) engem nem nyűgözött le túlzottan, bár akadt köztük néhány igényesebb is, de a többség eléggé kontár, összetákolt jelmezben érkezik. Még szerencse, hogy külhonban egy kicsit jobban foglalkoznak az emberek a kosztümjeikkel, meg valahogy az egész jobban valósul meg, mint nálunk. Íme most egy kis képgyűjtemény, amit három részre fogok osztani, hogy kicsit átláthatóbb legyen az egész. Amelyik szereplőt felismerem, annak alá fogom írni a nevét, de ez nem mindegyikkel lesz így, szóval ha bárki felismer olyasvalakit, akit én nem, legyen oly jó és ossza meg velem :)

Első körben jöjjenek a jóféle zombis öltözékek, nekem nagy kedvenceim, mert látszik, hogy mennyit foglalkoztak velük. Azért egy ilyen sminket elkészíteni nem kis idő és kreativitás kérdése.


Ez inkább égési sérülésre hajaz, de még így is eléggé zombis.



Ez sem teljesen zombis, inkább csak emlékeztet rájuk, pedig ha megnézzük itt még csak komolyabb smink sincs rajtuk, csupa egyszerű módszerrel oldották meg a külsejüket. Igaz, az a savó színű kontaktlencse sokat dob az összhatáson, de szerintem anélkül is nagyon jó.



Na ez már igazi zombis kinézet zombis beállással. Eszméletlenül jó lett az a csavarhúzós megoldás.



Két szuperhős bácsi kissé megpörkölődve (biztos nem használtak elég magas fényvédő faktorú naptejet :P). Supermant felismerem, a másik nem tudom kicsoda, de az biztos, hogy rohadt jól néznek ki :D


Róla kell külön kép is, nagyon jó :)

A második kör egy kicsit bővebb lesz, mert itt vegyes kosztümöket lehet majd látni. Ezek azok, amik nagyon elnyerték a tetszésemet kidolgozottságukkal, eredetiségükkel, különlegességükkel.


Alice horror verzióban, nagyon jó :) 


Assassin's Creed, eszméletlenül klassz, még a srác arca is nagyon passzol a jelmezhez!


Mortal Kombat-ból a Kobra, szintén lenyűgöző 


Hófehérke gonosz mostohája, aki döbbenetesen hasonlít a rajzfilmbeli változatra. 



A Péntek 13-mas Jason sem hiányozhat, Viktor nagy kedvence. 


Áh, klingonok, mindig is imádtam őket a Star Trek filmekben és sorozatokban :)



Tim Burton Alice Csodaországban-jából az egyik kártya ember. 


Amerika kapitány - ő is nagyon hasonlít a filmbelire, és a jelmez is remekül sikerült. 


Vasember - nem a kedvenc szuperhősöm, de ez a jelmez attól függetlenül szuper.


Valamiféle idegen lény, nem tudom, hogy konkrét személy-e, de erős a gyanúm, hogy Star Wars-os figuráról lehet szó. 



Penge, szintén nagyon tetszik :)


Jessie a Toy Story-ból - igaz, hogy a hölgy ázsiai, de szerintem még így is ő volt a leghitelesebb és legbájosabb Jessie a többi közül.



Zöld lámpás - ebből rengeteg gagyi verzió volt, ezzel sem vagyok tökéletesen megelégedve, de a többi közül még ez volt a legjobb.  


Twi'lek néni, aki véleményem szerint valami fantasztikusan néz ki, tökéletes kosztüm :)



Dr. Doom, szintén nagyon jó. 



Sablonos marslakó-figura, de nekem azért tetszik :) 


Thor a képregények alapján - a pasas észbontóan jól néz ki, és összességében a jelmez is jó, de bárcsak ne papír-szerűségből hajtogatott volna magának Mjöllnirt :D 



Gonosz Sith bácsi



A Silent Hill kissé véreskezű nővérkéi :P



Álomháborúból Babydoll - itt igazából a ruha lett nagyon jó.


"Világjegy!" illetve "Csirkeeee! Jóóó a csirkeeee!" :D Szeretem Lilut :)  


Daft Punk-os űrbéli leányzó 


Vörös Koponya, bámulatosan hiteles maszk és jelmez 


Na őt nem ismerem, de baromi jól néz ki :) 


És őt sem ismerem, de szintén tetszetős :) 


Ismét Álomháborúból Babydoll meg egy másik társa, akinek nem jut eszembe a neve (és lusta vagyok rákeresni). Itt igazából az összhatás volt az, ami nagyon visszaadta a film eredeti hangulatát.



Freddie bácsi, na ő meg az én nagy kedvencem! Szeressük a pszichopatákat :P 



Mistique - nagyon jó lett! 


Tim Burton Alice-éből a Bolond Kalapos, de női verzióban. Szerintem nagyon jó lett :)


Warhammer 40.000 - Viktor egyik kedvenc játéka, és meg kell hagyni, ez a jelmez nagyon jól néz ki :) 


Az Angmar-i Boszorkányúr a Gyűrűk Urából - szerintem szuper lett, még a karton-szerűségből készített sisak ellenére is :P 


Farkas és a női verziója 


Ahogy Viktor mondaná; "Uuutiiiiniii!"  :D


Tron Legacy, szintén nagyon hangulatos



Egy modernebb verziós Alice Csodaországból, nekem tetszett az összhatás 


Újabb Twi'lek néni, szintén remek 


Erre a Jokerre egyszerűen nem találok szavakat... Ez valami irdatlanul jó, annyira eszelős képet vág, annyira őrült, egyszerűen imádom, ez a legjobb mind közül! 


Szamuráj harci páncélzat 


Hook kapitány szemüveggel - sebaj, ezt elnézzük, attól még tökéletes jelmez 


Hohó, van egy Kiss fanatikusunk is :) 


Transformersék űrdongója - ezt biztos nem lehetett kis munka megalkotni. Abba inkább nem gondolok bele, hogy az illető hogy tud benne vécére menni :D 


Csipkerózsika gonosz ellensége, Maleficent - ördögien jó :) 


Farkas épp most szabadult a laborból - arcra, testalkatra, összképre ez a legjobb 


Ez amolyan Hófehérke és gonosz mostoha keveréke, de nagyon látványos 


Szegény Predator-t elfogták :(

Végül, de nem utolsó sorban azok a képek következnek, amitől a fejemet fogtam, a földre vetettem magamat kínomban, fulladozva röhögtem, vagy totálisan lefáradtam.


Ez most mi? :D Magyarázza már meg nekem valaki, mert én nem tudom :D 


Háh, pedomaci :D 



Na most ezek? :D Viktor szerint az egyik valami Márió-beli figura, de számomra csak két igen fura kinézetű... izé.  


Han Solo és Csubakka :D Annyira ötletes és poénos, ahogy megoldotta, én olyan jót nevettem rajta :D  


A Fel című animációs meséből az idegesítő kiscserkész. Nem tudom miért, de annyira hiteles volt ez a fazon, hogy nekem tőle is röhögnöm kellett :D 


Ez az Ewok emberke annyira jó! :D 


Szegény Gandalf a csuklyája alatt tisztára olyan, mintha démoni megszállottság alatt lenne :P 


Ez igazából egy tökéletesen jól életre keltett hobbit - pont ezért kellett rajta nevetnem :D 


????? 


Valaki ezt is megmagyarázhatná nekem 


Neheheeeeem :D  


Na ezen szakadtam a röhögéstől :D Komolyan ennek egyszer én is beöltözöm, milyen vagány már :D



Na hát ezek voltak a legemlékezetesebb képek a 2011-es Comic con-ról. Igaz, nem néztük őket végig, mert valami 800 kép volt, de ekkora feladatra nem volt kedvünk vállalkozni. Azokból, amiket láttunk ezek voltak a gyöngyszemek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése