2011. február 21., hétfő

Apróságok

Nagyon rég óta gondolkoztam a dolgon, és a tegnapi nap folyamán végül meg is tettem; töröltem magam az iwiwről.
Az oka leginkább az, hogy semmi értelmét nem láttam, és olyan oldalon nem szeretnék fent lenni, ami számomra semmi kellemeset és hasznosat nem nyújt. Elméletileg régi ismerősökkel lehetne felvenni a kapcsolatot, de a tapasztalataim szerint a legtöbben csak minél több ismerőst próbálnak begyűjteni. Ezen kívül semmi más érdekességet nem láttam zajlani az oldalon, így letöröltem onnan magam. Most csupán két helyen vagyok fent, de ezeket szándékomban áll fent is maradni; az egyik a blogom, amit remélem még jó ideig vezethetek, mert jó érzés ide írni, a másik pedig a moly-os oldalam, ami a könyvek szeretetéhez köthető. Ennél több helyre nekem nincs is szükségem, nem kell se myvip, se facebook, se twitter. Ezeknek sem látom túl sok értelmét, úgyhogy inkább más dolgokban keresek szórakozást.
Ezen kívül miről is mesélhetnék? Bőszen olvasom a Büszkeség és Balítéletet, nagyon tetszik, habár nem egy könnyed olvasmány, legalábbis nem annyira, mint amikhez mostanában hozzászoktam. Ettől függetlenül nagyon tetszik Austen stílusa, és biztos, hogy még jópár könyvet el fogok tőle olvasni. Jut eszembe, megrendeltem magamnak Nora Robert másik írországi történeteit, a Tűz leányát, a Jég leányát és a Szégyen leányát. Valamiért imádom, hogy egy romantikus történet Írországban játszódik, úgyhogy kíváncsian várom ezeket a köteteket is.
Egyébként a napjaim most kissé "dáthásan" telnek. Vasárnap tartottunk egy nagy leltározást Viktorral, kidobáltunk minden felesleges kacatot, amit eddig "majd jó lesz valamire" címszóval megtartottunk, és hát ezzel rengeteg por is együtt jár. Én pedig baromira allergiás vagyok a porra, szóval most eléggé bedurrant az orrom. Úgy érzem magam, mintha a fejemet kitömték volna vattával, az orrom pedig inkább egy állandóan csöpögő csaphoz hasonlítható. Az arcomról meg jobb említést sem tenni, olyan katasztrofális állapotban van. Nem tudom miért, de akárhányszor náthás leszek, vagy hasonló mindig arcüreggyulladásom lesz, ennek eredményeképpen az arcom egyik fele (legtöbbször a bal) borzasztóan kipirosodik, nem beszélve az orromról. Most úgy nézek ki, mint egy foltos homár :S Bánatomra a smink sem segített túl sokat rajtam, mivel az állandó orrfújás folyamatosan leszedi rólam az alapozót, úgyhogy fölösleges ilyesmivel bajlódnom. Szóval most úgy nézhetek ki, mint egy viseltes felmosórongy, de nagyon igyekszem helyrejönni. Remélem pár nap alatt elmúlik ez az egész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése