2010. december 29., szerda

Kedvenc Bűbáj idézetek





"- Tudom, hogy Edward már elindult a keresésemre, reggelre ideér és biztos kiment engem erről a furcsa helyről. Haza fog vinni, és az igaz szerelem csókjában egyesülünk.
- Igaz szerelem csókja?
- A legerősebb dolog a világon!"

"- Maga minden ok nélkül kellemetlen helyzetbe hozott engem Nancy előtt, amit meg kell oldanom. Tudja épp most akartam komolyabb mederbe terelni a kapcsolatunkat. Meg akartam kérni a kezét.
- Óh!
- Erre most azt gondolja, hogy maga meg én...
- Csókolóztunk?
- Igen, valami olyasmit...
- Ó, ne... Énekeljen neki!
- Énekeljek?
- És azzal biztosítaná őt az érzelmeiről! Azon nyomban szaladjon oda hozzá, zárja szorosan a karjaiba, és öntse ki a szívét egy csodaszép énekben. És akkor már tudni fogja! (...) Miért néz rám ilyen furcsán?
- Nem tudom. Olyan, mintha egy Hallmark képeslapról szalajtották volna.
- Az nagyon rossz dolog?"

"- Szóval, mióta vannak együtt?
- Már vagy egy napja.
- Egy napnak tűnik, mert annyira szereti.
- Nem, egy napja ismerem.
- Hülyéskedik, egy napja? Egy nap?
- Igen! És holnap már két napja lesz!
- Most viccel.
- Nem, dehogy!
- De igen.
- De én nem!
- Hozzámegy valakihez egy nap után azért, mert beleszeretett?
- Igen. Igen!"

"Én nem értem. Hogy szerethet egy férfit úgy, hogy közben alig ismerni?
- Tudom, mi van a szívében"

"- Azt kéne tennünk, amit maga. Találkozunk, ebédelünk, házasodunk.
- Ó, kihagyta a boldogan élnek, míg meg nem halnak-ot!
- Felejtse el a boldogan élnek-et, nem létezik.
- Hát hogyne létezne!"

"Ó, itt van!
- Minden jel szerint.
- Ó, jaj, édes istenem! Hogy nézek ki?
- Döbbenten.
- Nem, úgy értem kívülről!
- Maga... gyönyörű.

"- Mi az utolsó kívánságod, mielőtt felkoncollak?
- Na ne szórakozzon velem!
- Furcsa kívánság"

"- És a bálban nem szabad túl sok sminket viselni, mert a fiúk még félreértik. És tudod, hogy milyenek a fiúk - mindig csak azt akarják!
- És mi az?
- Nem tudom. Senki se árulja el"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése