2010. december 5., vasárnap

Csodálatos nap

Már a reggelem azzal kezdődött, hogy a csizmámban csokit meg ajándékokat találtam :) Még hogy kinövi az ember az ilyen dolgokat - egy fenét! Ugyanolyan gyermeki örömmel kapkodtam ki belőle a meglepetéseket, mint kicsinek. Mikor kérdőre vontam édesanyámat, ő csak nagy, ártatlan szemeket meresztett rám, hogy nem ő volt, hanem a Mikulás :))) Úgy imádom anyut! (meg persze a Mikulást is :P) Aztán egy kedves barátnőmtől, Barbitól kaptam az infót, hogy végre valahára megjelent a Fairy Oak negyedik kötete, amire már oly rég óta vadászok, úgyhogy ma el is mentünk megvenni. Berontottam a könyvesboltba, lekaptam a könyvkupac tetejéről az első példányt, és már rohantam is megvenni. Átlapoztam, és ugyanolyan csodálatos rajzok vannak benne, mint az előzőekben, és biztos vagyok benne, hogy történet szempontjából is szuper lesz :) Persze előtte még be kell fejeznem a Végtelen Történetet, de abból már úgy sincs sok hátra. Ezen kívül pedig megnéztük a Narnia Krónikái - A hajnalvándor útja című filmet, ami igazán csodás lett, mint ahogy az összes eddigi Narnia, bár azért nálam még mindig az első a favorit :) De persze ez is nagyon tetszett, izgalmas és látványos volt, és már amennyire emlékszem a történetre még könyvhű is, úgyhogy mindenkinek ajánlom :) Hát, bizony, ez egy nagyon jó nap volt!

2 megjegyzés: