2010. október 16., szombat

Jó érzések





Igazán kellemes volt ez a szombati nap. A délelőttömet ismét a kedves, régi barátnőmmel töltöttem, akivel idétlenebbnél idétlenebb videókat nézegettünk, meg könyvekről beszélgettünk. Nagy örömömre tetszett neki a kedvenc könyvsorozatom, a Fairy Oak első része, így odaadtam neki a második és harmadik részt is. Remélem ezek is tetszeni fognak neki, és így legalább én is távol tudom tartani magam ettől a bájos kis történettől. Hogy miért is van erre szükségem? Mert hónapok óta mást sem olvasok, csak a Fairy Oak első három kötetét, és ez már nem egészséges dolog :D Egyszerűen nem tudok elszakadni Zöldlapályvölgy bájos lakóitól, a csodaszép rajzoktól és a bűbájos történettől, de így, hogy nem lesz ott a polcomon a galád kísértő eszköz talán végre nekikezdhetek más könyveknek is, elvégre egy kis frissítés nem árt meg sosem. Ezek után a napom nagy részét a párommal töltöttem, illetve megnéztem két nagyon jó romantikus filmet, a barátnőm által javasolt Napsütötte Toszkánát, és a Séta a múltba című alkotást. Az egyik teljes mértékben a pozitív, a másik kissé szomorkás és sírós, de most mind a kettő nagyon jól esett a lelkemnek. Bízom benne, hogy a holnapi napom is legalább ennyire kellemesen fog telni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése