2013. december 15., vasárnap

A hétvége képekben :)




Szeretés van ^^


Szezámmagos halfilé párolt zöldséggel - ez volt a szombati ebéd



Életveszélyes mutatvány - Zsófi felvette a szemüvegemet :P



Mozi előtt



görög gyros, omnomnom ^^



Az enyém joghurtos tésztával volt, valami mennyei!



Szépséges :)



Mi



Dinkák :P



Kettecskén



Szeretem :)



Nagy mosoly



Meg a párja :P



Bloody Mary



Valamelyik horror közben



Ma az Insidious 2 közben - kiült az arcomra a tömény rettenet :P



Mogyi ^^



Colgate reklám



Édikék ^^



Kicsit szétcsúszva :P


10 megjegyzés:

  1. Jól áll a szemüveg!!! Tessék azt is többet viselni. (Ma én vagyok a megmondóember, aki szerint szemüvegben kell mosolyognod. :-D Na de remélem, érted, hogy nem okoskodni akarok, csak tetszik mindkét dolog.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenisss!!! :D De most itt aztán volt jó pár szemüveges kép is, ahol mosolyogtam, úgyhogy kívánságod egyből teljesült is :P Amúgy szeretem a szemüvegemet, csak úgy megszoktam, hogy lekapom képekhez :)

      Törlés
  2. Tök jók a képek ^^ Az utolsó képen vagy szerintem a legszebb ^^

    VálaszTörlés
  3. Szezámmagos halfilé, nyamiii. Imádom^^
    Zsófinak is jól áll a szemüveged:) A 8. képen olyan aranyosan nézel ki:) Valóban igaza van DjKatynak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony fincsike ^^
      Zsófi olyan titkárnős a szemüvegemben, de tényleg jól állt neki. És köszönöm a bókot, nagyon jól esett ^^

      Törlés
  4. Hát igen, tényleg jó hétvége. :) Vidámság, szeretet, jó kedv, móka és kacagás :D Nem is kell több. :)

    VálaszTörlés